Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trent helt til nå, men har ikke vært på 2 uker fordi jeg har vært så forkjøla. Sa til sambo at jeg tenkte jeg skulle prøve en tur denne uka. Da bare himla han med øya og spurte om det var så lurt....

Hm... ble litt usikker jeg også da..:) Kommer sikkert ikke til og henge helt med, men kan vel ta det i mitt eget tempo? Eller bør jeg holde meg til turgåing? Har ikke noe vondter eller noe, men merker selfølgelig at det har blitt litt tyngre det siste ukene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spinning er helt trygt, men lytt til kroppen din og ikke push deg for mye heller da...

Skrevet

jeg har termin ett par dager før deg å spinner enda hver uke. helst ett par dager i uka orker ikke mere etter jeg ble høygravid. Ta med masse vann, det er det viktigste. Kjempesunt å holde seg iform mens mann er gravid og det går mye raskere å bli fit etter fødselen.

Tråkk ivei! :D

Skrevet

Synes du kan dra på spinning.Du gjør det jo bare i ditt eget tempo og tar de pausene du selv vil.Bruker og gå en times tid hver dag med hunden jeg..har løpt før men det blir for tungt nå kjenner jeg.

Skrevet

Bare å kjøre på du:) Du kjenner selv hva du klarer.. ikke overdriv bare:) Spinning er gøy.. "spinner" selv.. som jeg kaller det..hehe:)

Jeg går ca to timer om dagen med hunden. trener en time og er ute å leker ball med hunden par ganger om dagen.. merker jeg begynner å bli tung og ikke orker så mye mer.. men stå på å gjør akkurat det du klarer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...