Gå til innhold

Hva finnes av ferdig vegetarmat på glass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett vegetarpasta og vegetarlasagne, finnes det flere?

I så fall fra hvilket merke/hvilken butikk-kjede? Lager foreløpig grønnsaksmos selv, men det hadde vært kjekt å ha noen glass til dager der vi plutselig skal ut og ikke rekker å lage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om vegetarmat, men gir du da noe annet istedenfor f.eks næringsstoffene i kjøttet som barn gjerne trenger?

Skrevet

Stakkars :-( Ikke få kjøtt! Hvorfor det?

Skrevet

Ja, æ syns synd i barn som ikke får spise kjøtt :-) Men det er nu mæ det da!

Skrevet

Ikke noe i veien med å spise vegetarmat vel? Nesten verre for de barna som ikke får nok frukt og grønt....

Ellers vet jeg lite om vegetarmat på glass, annet enn frukt og grønnsakspureer. Ikke like imponert over alle.

Skrevet

Hei Mari. Den lille "stakkaren" skal også få kjøttmiddager, men fordi hun ikke har begynt skikkelig med middag enda, har jeg så vidt begynt å introdusere henne for gulrot, potet osv. Når hun skal begynne å spise kjøtt vil jeg lage det selv her hjemme for å få det ferskest mulig. Derfor lurte jeg på om det finnes noe spennede utvalg i butikkene uten kjøtt. Jeg er selv ikke vegetarianer, og om hun blir det så er det ikke nå :), men takk for omtanken til den lille likevel.

Skrevet

Hehe, så fint å høre :-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som går av folk her. En stakker en stiller en enkelt spørsmål, og begynner man med å spekulere bakgrunnen for spørsmålet og svarer ¨på noe helt annet enn det det er blitt spurt om.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Velkommen til dib...her blir alt tatt ut av konteksten!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...