Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har sett vegetarpasta og vegetarlasagne, finnes det flere? I så fall fra hvilket merke/hvilken butikk-kjede? Lager foreløpig grønnsaksmos selv, men det hadde vært kjekt å ha noen glass til dager der vi plutselig skal ut og ikke rekker å lage.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg vet ikke så mye om vegetarmat, men gir du da noe annet istedenfor f.eks næringsstoffene i kjøttet som barn gjerne trenger?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Stakkars :-( Ikke få kjøtt! Hvorfor det?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Stakkars? Barnet får vel nok næringstoffer så lenge foreldrene vet hva de putter i det. Her kan en lese litt om vegetarbarn: http://www.vegetar.com/mt/2006/12/_leve_med_vegetarbarn.html Vi har ikke begynt med middag her, så har ikke peiling på hva som finnes eller ikke.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Ja, æ syns synd i barn som ikke får spise kjøtt :-) Men det er nu mæ det da!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Ikke noe i veien med å spise vegetarmat vel? Nesten verre for de barna som ikke får nok frukt og grønt.... Ellers vet jeg lite om vegetarmat på glass, annet enn frukt og grønnsakspureer. Ikke like imponert over alle.
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2007 Hei Mari. Den lille "stakkaren" skal også få kjøttmiddager, men fordi hun ikke har begynt skikkelig med middag enda, har jeg så vidt begynt å introdusere henne for gulrot, potet osv. Når hun skal begynne å spise kjøtt vil jeg lage det selv her hjemme for å få det ferskest mulig. Derfor lurte jeg på om det finnes noe spennede utvalg i butikkene uten kjøtt. Jeg er selv ikke vegetarianer, og om hun blir det så er det ikke nå , men takk for omtanken til den lille likevel.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Hehe, så fint å høre :-)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skjønner ikke hva som går av folk her. En stakker en stiller en enkelt spørsmål, og begynner man med å spekulere bakgrunnen for spørsmålet og svarer ¨på noe helt annet enn det det er blitt spurt om.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Velkommen til dib...her blir alt tatt ut av konteksten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå