Gå til innhold

kjøper dere middagsglass bare ? eller lager selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg laga potet og gulrot mos til Sara.. ble litt overivrig og laget til 15 middager av det som eg frøys ned.. men tror dere hun likte det? Nei!

prøvde med et middagsglass fra nestle (kylling og grønnsaker) og det elsket hun!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager all middagen til Martin selv. har ennå ikke funnet et middagsglass han ikke spyr av så har bare gitt opp den maten.

Skrevet

klompen vår på 8 mnd får glass men skla snart få vår middag når han venner seg litt mer til klomper! prøvde glassene m potet og gulrot og potet og mais men d falt ikke i smak så d kan jo være at d smaker litt ramt? jeg syntes ihvertfall ikke d var godt :)

Skrevet

Ka lager du til han då? vil gjerne lage noe til hun selv..

Skrevet

nei eg syns heller ikkje det var noe særlig godt og spennende hehe.. må kanskje leite etter noen mer spennende oppskrifter..:)

Skrevet

Snuppa har nå bestemt seg, etter å ha spist middagsglass i 4mnd at hun ikke liker de lengre. Så nå lager jeg middag til henne.....og det elsker hun - spiser mye større posjoner nå enn tidligere...

Skrevet

Fra han var 6 mnd lagde jeg gulrot, potet og svin/kylling. Deretter begynte jeg å tilsette biff, mais, brokkoli og erter for å variere smaken litt. Når han ble 9 mnd begynte jeg å prøve ut med fisk noe han liker veldig godt. koker potet og gulrøtter i en kasserolle med en god slump vann i og har fisken i folie i vannet i ca 10 min. Lager også hvitsaus til. Bruker som regel de oppskriftene som står i den boken fra hs, for de er veldig gode.

Skrevet

Jeg har ikke begynt med middager ennå, men har en bok med masse oppskrifter. Jeg har lagt ut mange av oppskriftene på nettsiden min, men har ikke fått lagt inn middager der ennå. Men om dere vil sjekke den ut for andre ting, så gå inn på:

www.piczo.com/Linnslilleprinsesse

passord må dere ha, og det er : cornnell

Skrevet

Her bare kjøper jeg.. Gidder ikke å lage jeg..

Skrevet

Jeg har prøvd de glassene med grønnsaksmos, men likte ikke helt smaken på de (jeg likte de ikke, lillegutt likte de). Har etter dte laget selv, f.eks. potet, gulerot og søtpotet, potet, purre og brokkoli, brokkoli, potet og kålrot, avokado osv...

Tenkte å begynne med litt kjøtt og evt fisk oppi etterhvert, men i hvilken alder gjør man det?

Lille vampyr ser ut til å like det meste han får:)

Skrevet

Jeg lager kun selv, tar de grønnsakene og den frukten som finnes i huset. SIste uken har han fått kylling i grønnsaksmosen sin - kjempesukssess!

Har kjøpt babycook, så det er gjort i en håndvenning. Med de andre tre lagde jeg ALDRI noe, synes det var kjempegreit å kjøpe. Nå synes jeg det er veldig morsomt å lage maten selv.

Ellers elsker han eple- og pærepure med kanel i!

Skrevet

Lager for det meste selv. Han får som regel det vi spiser, men kjøper glass hvis vi har dårlig tid eller han ikke kan spise det vi skal ha.

Skrevet

når dere har kjøtt i, bruker dere kyllingfilet da? og hvor mye kylling i hver porsjon?

Skrevet

Lager selv, knerten grøsset (?) når vi ga han sånn nestle/ småfolk glass:) Men skjønner det også, maten i de glassene ser for jæ.... ut. Og smaker det samme.

Skrevet

Jeg har laget selv helt nå.. plutselig synes han ikke rotmosen min er god lenger..:/

Så nå kjøpte jeg Hipp sin gulrot,mais og kalve pure..da gikk det brått ett halv t glass rett ned ..

Men han liker IKKE de ferdige frukt pureene..

har bare prøvd 3 typer ferdoig glass til nå totalt...

men nå etterhvert skal han få av middagene våre..

:=)

¨

Er veldig nøye på at det er økologisk jeg da,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...