Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hvordan disponerer dere pengene? Har der mye i husleie osv,har der eråd til bil,hvor mye har der utbetalt og går det rundt? har ikke råd til å gå fra mannen jeg ser det ut til
winneboo Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har egentlig 18 950 kr utbetalt hver mnd men velger å betale 1400kr i mnd i skatt da. Jeg har ca 11 000 i regninger hver mnd å da har jeg 6000kr igjen som skal da gå til mat,bensin, klær osv. Det er egentlig litt trangt for tida siden jeg pendler til skole så det går hvertfall 2000 i mnd i bare bensin. Men det går jo rundt. Du kommer nok til å greie deg helt fint Jeg har ordnet det sånn at jeg overfører 6000kr på brukskontoen min hver mnd å resten blir på regningskontoen, så da vet jeg at jeg aldri kommer i klem med regninger.
Singelmamma og banden Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Det var smart Charlie!!! Selv gjør jeg det omvendt, overfører til regningskonto, men av og til har jeg ikke nok til det. Kanskje jeg skal følge ditt eksempel... ;-)
Miriam 27.04.06, fikk 13.03.06 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 charlie 21: får du kjøregodtgjørelse for pendlinga fram og tilbake til skolen? tror du skal ha rett på det. tror det er ca 1.5,- pr kilometer.. er noe sånt jeg får.. og jeg er lærling, så tror ganske sikkert dette skal gjelde de som går på skole også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå