ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 -og som kunne sendt den til meg? Er desperat(!!!) etter 1/2 år med mye våking om nettene! puh.... Klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk :-)) Har sendt deg en privat meldig med mailadr. min.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Hva i alle dager er sleepsense? Tydeligvis noe som kan sendes på mail.......er det en soveoppskrift eller?
Vertigo Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Ja, det er en "soveoppskrift". Jeg for min del er mer tilhenger av Elisabeth Pantleys "The no-cry sleep solution". Ingen hurtigoppskrift, men spekkfull av info om hva som egentlig er "normalt" for barn, og mange tips for å tilrettelegge for god søvn. Alt uten å la barnet gråte og gjøre det utrygt. sjekk ut http://www.pantley.com/elizabeth/
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har bestilt meg den boka til Pantley også faktisk. Må iallefall vurdere litt ulike løsninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå