Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Huff d gjør så vondt i de ene brystvorten min, d kjennes ut som noen har tatt en saks og klippet den av:( Har ikke fått råmelk enda...men kan man få betennelse i brystvortene før man bynner å amme? D gjør sinnsykt vondt, e d nån med samme problem?
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde det sånn i begge mine brystvorter i starten av svangerskapet.var skikkelig vondt bare det kom et lite vindpust på..så det er nok noe som følger med desverre :-/
ninsoer Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 aner ikke.. har ikke hatt d slik.. lenge til du skal på kontroll hos JM? om d er d burde du ta kontakt og høre me de.. for om d er betent bør du jo bi behandlet fortest mulig..
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 Var øm i puppene i bynnelsen av svagerskapet. Men no gjør d veldi veldi vondt.. Trur eg ska få d sjekka, har ikkje så veldi løst på¨betennelse før amminga..
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 javel..ja,det er veldig greit å få det sjekket så du er sikker..
**synne** Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 man kan få brystbetennelse før man begynner å amme, ja.. har ei venninde som fikk det... Få det sjekket opp i du, er ikke meningen at du skal ha vondt iallefall!!
hannehormonell Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 kjøp purelan på apoteket. (god som leppomade også
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk for alle tipsan:) Skal gå å kjøpe sånn der purelan på apoteket, også skal eg tell kontroll snart, så vesst d ikkje e blitt bedre da så blir eg å sei i fra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå