gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 skal på ul nå på tirsdag:) da er jeg 18 uker:) * har veldig liten mage. spiss åvenfra, og rund lav fra siden. * var ikke dårlig i d hele tatt i begynnelsen. det er vel nå for en ukes tid siden at jeg begynte å bli kvalm å fikk vondt i hodet. *kjente liv fra ca.uke 14 *har hatt små blødninger.(vet ikke om det har noe å si)! * har ingen pica. * så alt i alt har jeg vel ikke hatt så mange symptomer. * kinesisk fødselskart sier jente. håper noen vil gjette for meg:)
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2007 jo var også veldig trøtt ibegynnelsen av svangerskapet, å blir nå veldig fort sliten!
Krøllefrøken Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har hatt likt svangerskap som deg, bortsett fra blödningene. Og jeg får en liten gutt! Mitt kinesiske födselskart sa også jente, både på BIM og babyverden. Så kanskje du får gutt også ... Lykke til
*Angelface* Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Tipper gutt....) La oss få høre da...?? Ps.Er du fra melbu?
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Du høres akkurat ut som meg.og jeg skal ha ei lita jente. tipper du får det også
Tesse1986 Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 hehe jeg tippa jente, men rakk ikke skrive inn da jeg så du allerede hadde svart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå