Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo mange av dere som tippet kjønn i forkant av min UL, og et lite flertall tippet at det skulle bli gutt.

UL i forrige uke viser nettopp en liten, nydelig gutt, med skikkelig trutemunn:) Han var helt utrolig skjønn, og jeg er nå en overlykkelig gutte-mom-to-be.

Alt så bra ut med han, ingen synlige misdannelser av noe slag, og str hans tilsvarte at jeg er 1 uke lenger på vei (som jeg antok før UL). JM vil allikevel ikke forandre terminen min, så da er jeg vel 16+3 idag, selv om gutten ble målt til 16+6 på torsdag...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Saa kjekt at alt var bra :) :) Det er nok en heeeerlig foelelse aa faa vite!! At man iallefall slipper den bekymringen..blant alle bekymringene som dukker opp :)

Aa saa hyggelig melding aa faa at du faktisk er en uke lenger enn "skrevet" og ikke flere uker tilbake.. hehe.. ble litt rotete skrevet, men du forsto hva jeg mente :) Lang dag i dag hihi. Men uansett.. Masse masse lykke til med den lille guttebassen!

God klem fra

Skrevet

Gratulerer med vel overstått ul!!

Kos deg masse med opplevelsen :o))

Skrevet

Å, så koselig! Gratulerer så mye med gutt på vei! Kanskje han bare har vokst litt raskt i det siste, de vokser jo litt i rykk og napp, og han har kanskje akkurat hatt et rykk?

Skrevet

Grattis med vel overstått ul og prinsen i magen:o)))

Skrevet

Tusen takk:)

Lille-tassen var større i forhold til terminen på UL i uke 11 også, så blir ikke overasket om han kommer litt tidligere enn forventet. Men det er helt ok for meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...