LilleBobble Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Det var jo mange av dere som tippet kjønn i forkant av min UL, og et lite flertall tippet at det skulle bli gutt. UL i forrige uke viser nettopp en liten, nydelig gutt, med skikkelig trutemunn:) Han var helt utrolig skjønn, og jeg er nå en overlykkelig gutte-mom-to-be. Alt så bra ut med han, ingen synlige misdannelser av noe slag, og str hans tilsvarte at jeg er 1 uke lenger på vei (som jeg antok før UL). JM vil allikevel ikke forandre terminen min, så da er jeg vel 16+3 idag, selv om gutten ble målt til 16+6 på torsdag... Klem
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Gratulerer Saa kjekt at alt var bra :) Det er nok en heeeerlig foelelse aa faa vite!! At man iallefall slipper den bekymringen..blant alle bekymringene som dukker opp Aa saa hyggelig melding aa faa at du faktisk er en uke lenger enn "skrevet" og ikke flere uker tilbake.. hehe.. ble litt rotete skrevet, men du forsto hva jeg mente Lang dag i dag hihi. Men uansett.. Masse masse lykke til med den lille guttebassen! God klem fra
Alba44 Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer med vel overstått ul!! Kos deg masse med opplevelsen ))
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Å, så koselig! Gratulerer så mye med gutt på vei! Kanskje han bare har vokst litt raskt i det siste, de vokser jo litt i rykk og napp, og han har kanskje akkurat hatt et rykk?
*RutIetutt* Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Grattis med vel overstått ul og prinsen i magen:o)))
LilleBobble Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk:) Lille-tassen var større i forhold til terminen på UL i uke 11 også, så blir ikke overasket om han kommer litt tidligere enn forventet. Men det er helt ok for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå