Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 var i kontakt med barnevernet og dette var jo til dels alvorlige saker, men likevel drar hun 2 dager etter en samtale med dem ut på byen og drikker seg ganske full. Syns heller hun burde vært hjemme og passet på barnet sitt enn og tenke på bytur og mannfolk. Er dere ikke enige? Viss barnevernet får vite dette så regner jeg med de ikke syns det var særlig bra altså.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Herregud. Pass dine egne saker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Herregud??? Nei det er synd på barnet som det virker som hun kun har boende hos seg for pengene sin del.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 sier vel like mye om deg som kjenne henne... uansett er vel ikke noe å skrive innlegg om hva andre gjør...du kjenner tross alt ikke hele historien!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Jo jeg kjenner fakisk nesten hele historien og grunnen til at barnevernet er inne i bildet selv om det kanskje ikke virker slik. Jeg er bekymret for henne men hun sa da selv at hun måtte få lov og ta seg en fest? Hallo, fest flere ganger i måneden når hun har et barn som trenger henne mer enn en fest.
Janne&Noah Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skjønner absolutt ingenting av de svarene du har fått! Jeg tenker at du skriver dette fordi du er bekymret og bryr deg. Hadde du ville snakke dritt så regner jeg med at du hadde sagt det til noen som kjente henne og ikke til oss som ikke vet hvem det er. Jeg vet jo ingenting om denne dama, men synes jo at det hørtes litt rart ut. Hvertfall hvis festinga er grunnen til at barnevernet er inne i bildet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Skulle alle foreldre som dro ut på byen å drakk, blitt tatt fra barna så hadde det ikke blitt mange barn igjen hos sine foreldre. Hva var grunnen til at hun var i kontakt med barnevernet da?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Grunnen til at hun var i kontakt med barnevernet er at hun har til dels store psykiske problemer og i tillegg så tar hun ikke så godt vare på ungen sin som hun burde. Hun har jo selv sagt at ingen unge= ikke mye penger, hva virker det som hun bryr seg mest om da??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Oki. Jeg har ingen psykiske problemer, å mener at jeg tar meg godt av ungen min, MEN jeg kan fint dra på byen å drikke(men aldri så mye at jeg mister kontrollen) uten å få dårlig samvittighet for det. Hvor er ungen hennes når hun er på byen da? Litt rart sagt av henne det at uten en unge så er det lite penger. Ser hvertfall ikke på ungen min som en pengemaskin.
Singelmamma og banden Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Dersom ungen var hos faren når ho var ute eller på avlastning eller noe kan ingen si noe på det - ikke barnevernet heller. Har ho det trangt økonomisk burde ho nok tenke seg om, men ingen som krever det heller. At noen tar seg en fest kan ikke noen ta noen på, med mindre det er stoff eller andre ulovlige greier inne i bildet. Hva du eller andre mener trenger ho ikke bry seg med. Den kommentar om at barnet var en "pengemaskin" - ho burde nok sette opp et budsjett og se på realitetene... ;-) Dersom ho sliter psykisk burde ho få hjelp et sted.
3 blå Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Så lenge barnet var i trygge hender, ser jeg ingen grunn til å kritisere henne for at hun tok seg en fest. Regner ikke med at barnet hennes ligger alene og sover? HVORFOR skal vi plutselig bli skinnhellige med en gang vi får barn? Vi har veldig godt av å komme oss ut å treffe voksne mennensker hvis store deler av hverdagen vår blir tilbrakt med små barn
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 Vet ikke hvor hun hadde gjort av barnet men hun burde heller tatt seg av han når hun er så engstelig for at barnevernet skal ta ungen. Men det kan jo hende de har satt i gang hjelpetiltak men syns hun likevel ikke burde tatt den byturen nå, burde ventet et par uker.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 Hva hjelper det at hun venter et par uker med å ta seg en bytur?? Og hvis du ikke vet hvor hun har gjort av barnet høres det ikke ut som om du har så veldig mye innsikt i saken allikevel..
M by M Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Jeg skjønner bekymringen din. Men kan jo hende hun tok seg en bytur for å koble ut og samle litt krefter. Innimellom trenger man å ha det gøy og tenke litt på seg selv også når man er foreldre og det syns jeg man bør gjøre. Får håpe den byturen gjorde henne godt og at hun føler seg litt bedre nå da.
mamman&andrea Skrevet 26. mars 2007 #16 Skrevet 26. mars 2007 Jeg fester både to og fire ganger pr måned, og kunne festa flere dager til, så lenge min datter koser seg hos kjente eller samboeren min og så lenge jeg ikke er i nærheten av henne når jeg er full. Hun går ikke glipp av noe når hun sover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå