#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 http://shop.babybest.no/?page=shop/browse&category=barnevogner& kan dette bli et bra kjøp???
Ioren Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Svarer som på skravle; Vi kommer mest sannsynlig til å kjøpe vogn herfra. Har ein venninne som har kjøpt duovognen til 1995,- , og hun er storfornøyd Har prøvd den litt, og det ser ut til at det blir den på oss
velsignet med to Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Det virka veldig billig iallefall, i forhold til hva jeg ser andre steder. Er nybegynner her jeg da, så jeg vet ikke mye om hva man skal se etter
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 dytter... noen fler tanker??
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har allerede kjøpt inmotion-vogna, og den syns jeg virker til å være kjempebra. har testet flere ganger i butikken før jeg bestemte meg. og tok med meg min mor og søster og hørte på deres meninger også. Jeg kjøpte den som er grå med limegrønn inni, og syns den er kjempekul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå