1+1=2+1+x Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg lurer på hvor mye en baby skal sparke i magen? Kjenner ikke spark hele dagen jeg, gjerne litt om morgenen, om ettermiddagen og ganske mye om kvelden. Kan gå flere timer mellom hver gang... Er dette unormalt lite? Eller er det flere som kjenner så lite til babyen sin. (Er 27 uker på veg) Takk for svar;)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 tror det e ganske normalt...har det sånn ofte selv...
fairy Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Fikk et sånt trivsels-sparkesjema når jeg var på Ul, jeg. Der står det at barnet skal sparke minst ti ganger over en periode på to timer, som du vet at den vanligvis er aktiv. Dette kan man begynne å sjekke i uke 28. jeg kjenner ikke mye til lillegutt selv jeg, men jeg er bare i uke 22, så stresser ikke=)
1+1=2+1+x Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 Uff da... Min sparker ikke minst ti ganger på to timer...
Søskendrøm<3 Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Hei hei:-) Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Er i uke 26+3, og jeg kjenner masse liv, men ikke hele tida. Er helt normalt det. De små blir jo slitne de også, og sover ganske mye.
Enitsirk79 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Det er vanlig at babyene sovner når du er i aktivitet. De dysses i søvn av dine bevegelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå