Gå til innhold

er det for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har mast og mast om at jeg maa pakke denna sykehusbagen min naa. Selv tror jeg jo at jeg har goood tid, er jo enda 5 uker til termindatoen. men...for aa faa slutt paa maset tenkte jeg aa begynne saa smaatt da.... Er bare litt redd den skal foere til at jeg blir enda mere utaalmodig? Toerr ikke vaske barneklaerne heller, for da lurer jeg meg selv til aa tro at det skal skje snart. ja, eller noe saant. Noen andre som har gjort alt i stand saapass tidlig? Er dere mere utaalmodige etterpaa da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pakket bagen og gjorde alt klart på nyåret jeg *ivrig* har følt at jeg kan slappe av i ettertid ettersom jeg har alt klart i tillfellet at gutten min skal komme før,så slipper jeg å stresse med det da :-) man vet jo aldri..men det er jo opp til hver enkelt hva dem gjør og føler er best :-)

Skrevet

Ja man maa jo det! Kjennes bare ut som at hvis jeg har alt klart og han bare kan komme saa blir jeg mere utaalmodig og syns det da blir vanskelig aa gaa her og vente og vente. Men hvis jeg har masse som ikke er gjort og alt er bare rot saa blir jeg mindre utaalmodig, for da har jeg jo saa mye jeg burde ordne foer han kan komme.... blir selvsagt litt umt om han skulle komme naa og ingenting var klart.... heheh

Jeg har jo alt i hus da, men alt er jo stuvet vekk og ingenting er vasket. Nei, skal jo begynne aa vurdere aa starte snart da. absolutt. :)

Skrevet

Har pakket litt om litt, men pakket ikke ned tannbørster før i går, og det var termindato :-)

Men hadde skrevet liste da, som lå klar, sånn at mannen kunne pakke ned det siste om det skulle knipe om tiden. Det første ble pakket for leenge siden, satte klar en bag jeg ikke trengte til noe annet, og la nedi ting jeg visste jeg ikke fikk bruk for elers :-)

Lykke til!

Skrevet

jeg vaska alle klærne alerede i uke 30 jeg, pakket faktisk bæggen oxo da, det er bare bæggen min som gjenstår, og den tar jeg dager jeg drar til sykehuset.

syns det er greit ha ting klart i tilfelle bebin bestemmer seg for å komme litt før...he he

men nå blir jo jeg igangsatt den 04. april , så da burde jeg vel begynne med min egen bæg nå...he he

Skrevet
:) Ja, det hadde jo vaert godt aa ha alt gjort...man veit jo heller aldri hvordan formen blir paa slutten. ting blir jo ikke lettere akkurat. men 5 uker....det er lenge aa gaa rundt aa vaere klar..... :)
Skrevet

Har ikke pakka bagen ennå, men driver og vasker babyklær nå. Har 5 uker igjen i dag! Denne vaskinga tar egentlig litt lengre tid enn jeg tenkte så syns det er greit å ha starta nå. Jeg er dessuten ikke i veldig god form så ting taar tiid! ;) Har flere venninner rundt meg som har fått før tida så er nok litt farga av det og, at jeg ønsker å ha ting klart lit i god tid! :)

Skrevet

det avgjoer det da. skal begynne i morgen. :) Er kjo mye som skal vaskes saa det vil jo ta litt tid.

Skrevet

Har tenkt til å vente med å pakke til uke38.

Skrevet

jeg pakka ikke sist..før vannet gikk. og den natta pakka jeg masse rare ting.. ingen av buksene jeg hadde med passa.. var bare pysjbuksa jeg fikk på meg.. d er ikke så kult å bruke når man ligger på barselhotell og må i resturanten og ete:P

denna gangen skal jeg bruke påskeferien til å gjøre forbredelser.. jeg er i uke 35 nå.. ville pakka nå.. men alt er på hodet her.. pusser opp.. men d skal bli ferdig i løpet av påska..og da skal jeg bruke et par dager med babyforbredelser..:) gleder meg:) bagen skal forhåpentligvis være klar når d skjer denna gangen!! :D

Skrevet

I svangerskapsboka står det under "Til far"-delen at man bør pakke bagen allerede i uke 31.

(Jeg er i uke 33 nå, har ikke begynt å pakke bagen, for jeg må kjøpe inn det jeg skal ha i den.. Skal gjøre det nå snart. )

Skrevet

Jeg har termin 28. april, 5 uker til, og har så smått begynt å tenke på denne bagen.... Tror jeg skal få pakket en del i løpet av uka.. Har 2 barn fra før, som begge er født litt før tiden, så jeg vil gjerne være klar:)

Skrevet

I uke 37 mente jordmor det er på tide å pakke bagen. Er snart 38 uker og har i det minste skrevet en liste. Trenger jo det meste enda, både klær og toalettsaker. Men skal pakke litt denne uka! :)

Skrevet

Kommer ikke til å pakke før fødselen begynner!! Sist pakka jeg en mnd før terminen, og gikk 16 dager over...Så bagen sto og hånet meg i over 6 uker. Gått å ha noe og gjøre når fødselen starter. man har som regel god tid:)

Skrevet

Er jo vanskelig å pakke baggen så tidlig, da man bruker en del av de tingene som man skal ha med! Sånn er det i hvertfall for meg,buksene bruker jeg jo nå, enkelte gensere, og toalettsaker. Jeg har 2 dager igjen til termin, og har enda et par småting som jeg må pakke når tiden melder seg. Er førstegangs, men regner med at at jeg ikke må "løpe" ut døren i det jeg kjenner noe/vannet går. Så vi har laget en liten lapp over de siste tingene vi må huske når ting skjer.

Du kan jo pakke de tingene du kan unnvære nå, og sette den "ute av syne" :)

Barneklærne skal pappa`n ta med når han skal hente oss :) De trenger jeg jo ikke ha liggende i baggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...