Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Mini er 13 mnd. og går ikke enda. Har vårjakke og lue på han nå. Har brukt voksi frem til nå, men i dag er det supert vær her. Hva bruker dere? Dyne eller teppe?
mai mammaen til to Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 snuppen min er 10.5 mnd og hun har i dag hatt på seg ullbody, ullstrømpebukse og en tynn tynn flece dress..og en tynn lue.. så satt hun i vognen oppå sauseskinnet... vi var på lekeplassen og koste oss.. hun var god og varm.de ter jo kjempe varmt ute her i dag iallefall
mai mammaen til to Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 hadde med teppet som jeg tok over henne når hun sovnet...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Vi har vært å husket i finværet:-) Mini så fornøyd. Tror voksi posen blir pakket vekk fra nå ja..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Bruker lammeskinn og dyne. Eller lammeskinn og rørospledd. Eller lammeskinn, dyne og rørospledd:)
Retro-mamma Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Jeg brukte faktisk Odenwalder dunposen idag også, men dro ned gliselåsen. Om ettermiddagen begynte det å bli litt kjøligere, så var glad jeg hadde den med likevel. Er usikker på når jeg skal kutte den ut. Den er jo så deilig.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Lammeskinn, helseteppe og dyne her Hun har på seg strømpebukse, body, tynn bomullsgenser og helt tynn fleecederess samt lue.
Ranveig R Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Knotten er 18 mnd og har ein tynn pose i vogna (fleece med vindtett stoff utanpå). No som véret har vore så fantastisk har han hatt på seg: ulltrøye, ullstrømpebukse, body, bukse og strikkegenser (bytter den ut med jakke om det blåser). Og så har han sjølvsagt hue på toppen, ei tynn strikka ullhue. Reknar med at posen kjem til å vere i vogna heile sommaren (bytter ev. ut med pose i berre fleece), det virkar så mykje bedre å sitte på ein pose enn å sitte rett nedi vogna, spesielt når det blir ordentleg varmt.
winneboo Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Idag brukte snuppa body,strømpebukse og en joggedress. Enda var hun varm. Bruker verken dyne eller teppe når det er så varmt som nå.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Jeg bruker fortsatt sauaskinnsposen jeg da..sola varmer men er a litt kjølig i lufta her...Han sover bare med strømpebukse og body og en tynn ullgenser og tynn lue...ikke for varm eller kald:)men må nok bytte den ut snart ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå