Gå til innhold

Hva bruker der i vognen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 13 mnd. og går ikke enda. Har vårjakke og lue på han nå. Har brukt voksi frem til nå, men i dag er det supert vær her.

Hva bruker dere? Dyne eller teppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppen min er 10.5 mnd og hun har i dag hatt på seg ullbody, ullstrømpebukse og en tynn tynn flece dress..og en tynn lue.. så satt hun i vognen oppå sauseskinnet...

vi var på lekeplassen og koste oss..;) hun var god og varm.de ter jo kjempe varmt ute her i dag iallefall

Skrevet

hadde med teppet som jeg tok over henne når hun sovnet...

Skrevet

Vi har vært å husket i finværet:-) Mini så fornøyd. Tror voksi posen blir pakket vekk fra nå ja..

Skrevet

Bruker lammeskinn og dyne. Eller lammeskinn og rørospledd. Eller lammeskinn, dyne og rørospledd:)

Skrevet

Jeg brukte faktisk Odenwalder dunposen idag også, men dro ned gliselåsen. Om ettermiddagen begynte det å bli litt kjøligere, så var glad jeg hadde den med likevel.

Er usikker på når jeg skal kutte den ut. Den er jo så deilig.

Skrevet

Lammeskinn, helseteppe og dyne her :)

Hun har på seg strømpebukse, body, tynn bomullsgenser og helt tynn fleecederess samt lue.

Skrevet

Knotten er 18 mnd og har ein tynn pose i vogna (fleece med vindtett stoff utanpå). No som véret har vore så fantastisk har han hatt på seg: ulltrøye, ullstrømpebukse, body, bukse og strikkegenser (bytter den ut med jakke om det blåser). Og så har han sjølvsagt hue på toppen, ei tynn strikka ullhue.

Reknar med at posen kjem til å vere i vogna heile sommaren (bytter ev. ut med pose i berre fleece), det virkar så mykje bedre å sitte på ein pose enn å sitte rett nedi vogna, spesielt når det blir ordentleg varmt.

Skrevet

Idag brukte snuppa body,strømpebukse og en joggedress. Enda var hun varm. Bruker verken dyne eller teppe når det er så varmt som nå.

Skrevet

Jeg bruker fortsatt sauaskinnsposen jeg da..sola varmer men er a litt kjølig i lufta her...Han sover bare med strømpebukse og body og en tynn ullgenser og tynn lue...ikke for varm eller kald:)men må nok bytte den ut snart ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...