Trønderpia venter nr 3 Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Skal lage koldtbord selv til dåpen. Og lurer på om det er noen tips å få her:)
Minto Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Hjemmelaget potetsalat. Røkelaks og eggerøre. Godt brød og salat. Kyllingvinger og karbonader. Da kommer man langt... Vi skal ha dette, og muligens litt ost og kjeks i tillegg... Ganske standard? Er også interessert i alternative forslag...
Maja☆ Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Eggerøre synes jeg er et must... og da spekemat såklart
-MtG- Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Vi hadde: Karbonader Hjemmelaget potetsalat Spekemat og eggerøre Røkelaks og eggerøre Cabaret Reker Kyllingklubber Kalkunstek i skiver Waldorfsalat Ovnsbakt leverpostei med bacon og champignoner Brød Smør Kokt laks med rømme Hmmm.... Tror det var alt. Ble veldig mye mat på 25 pers:D
♡ A & E ♡ Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 eggerøre,roastbeef, karbonader,kylling,potetsalat
ts&hl mamma Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Hei,, jeg pleier å ha pastasalat og purreløk/eplesalat. Quesadillas i trekanter er godt og lettvint. Er det mye unger lager jeg ofte minipizza eller pølsesnurrer :-)
Murmeline Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Tips: dropp ting som ikke kan fryses! Man lager som regel altfor mye, og ender opp med rester. Da er det greit å ha feks stek av ulik art, ypperlig å fryse ned etterpå Eggerøre/laks spekemat/eggerøre marinerte kyllingvinger m dip leverpostei/agurk/rødbeter (ble nesten ikke rørt) salat pastasalat!!! denne ble svært populær rundstykker (brød er ikke spes ferskt på en søndag...) Hvis du skal servere kaker, husk at dette tar tid! Vi rakk nesten ikke annet enn å spise kjempefort + fikse på kjøkkenet. Kjenner du kanskje en fjortis du kan leie inn som kjøkkenhjelp??? Det er en del jobb å fikse, finne frem, rydde, koke kaffe etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå