r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 hei jeg har to dager til termin, fikk noe som kunne ligne rier i natt, men det stoppet opp igjen. Har hatt MYE kynnere siden tirsdag. Men idag tidlig så gikk slimproppen, så det er vel noe på gang. Det jeg lurte på er, forrige gang jeg fødte og slimproppen gikk kom det litt blod sammen med slimproppen, men nå var den bare helt blank. Er det noen andre som har opplevd at de ikke har hatt noe blødning før fødselen startet? Takker på forhånd
en dag i mai Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Har født to ganger tidligere. og her har det ikke vært noe blødning på noen av dem! Alt er vel like vanlig virker det som når det gjelder slimpropp, kynnere, rier osv... Lykke til!
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Ellers er alt normalt... Ting går sin gang, så jeg gleder og håper det ikke tar altfor lang tid for han kommer. Takker så mye...
en dag i mai Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Veldig mange dager kan det jo ikke ta...særlig hvis det kun er to dager igjen til termin. Selv har jeg 30ettellerannet dager igjen og det er jo heller ikke umulig å overleve!! Vet du at det blir en gutt?
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 har ikke turt å kjøpe noe blått enda, men har fått gutt på to ultralyder, siste i uke 36, så jeg tror det. Har ei lita jente fra før, så det hadde jo vær veldig koselig. Du er hvertfall innenfor høygravid da :-) Vet du hva du venter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå