Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har grått ustanselig to kvelder på rad nå.. ingenting som hjelper. Hører på gråtingen at han har det vondt :(

Hjalp litt i går, da vi ga han litt sukkervann! Trenger jo som sagt ikke være kolikk da.. Får snakke med jordmor i morgen... (får hjemmebesøk da)

Huff.. Håper virkelig ikke lillegutten min har fått det altså :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier så tenger det jo ikke å være det nei, kan for eksempel være at han reagerer på noe du har spsit de to siste kveldene. Og om det skulle være kolikk så bare husk at det går over:) Var knallhardt da det sto på, vi har ikke familie i nærheten og hadde ingen som kunne avlaste oss. Husker at spesielt jeg va dødsfortvila, og vi var enige om at dette var første og siste ungen. Litt rart å sitte her nå, snuppa er snart 6 mnd og det er skikkelig KOS å ha baby. For det syntes ikke vi de to -tre første mnd...

Mange har kjempegod hjelp av kiropraktor, deriblant vi. Finnes masse slike tips som kan hjelpe , og for hvert tips man prøver blir man på nytt motivert og spent. Og mens man prøver går tida, og så en dag så er faktisk kolikken over :)

Dette går bra, lykke til :)

Skrevet

Nei, tror ikke det har noe med noe jeg har spist.. For han får nesten bare mme! Har så lite melk... Han får en ca 80 ml mm hver dag. Og jeg har ikke spist noe uvanlig. Men jeg skal på apoteket i mårra og kjøpe Nan H1, for å se om det kan hjelpe!

Skrevet

Vi gjorde det, byttet mme fra nan til nan ha1. Det hjalp veldig her, hadde ikke så mye magesmerter. De gikk gradevis bort og etter 2 ukers bruk av nan ha1 forsvant de helt. Hadde malt i også da. Har byttet tilbake til nan nå siden han er 3 mnd, turte ikke før for var redd han skulle få vondt igjen. Ikke morsomt å se barnet ha det vondt. Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...