@nne p@ l@nne Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Etter at anonymknappen ble borte. Stemmer det? Men allikevel det er mye bedre stemning synes nå jeg.
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Ja, men da kan jo henda at da har med finværet å gjøre og... Synd for meg som må sitte inne på jobb... ;( Da e jo så deilig med vår!
Ioren Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Det kan nok stemme. Det er nok en høyere terskel for å komme med "spydige" kommentarer når alle kan se hvem som kommer med dem..
Alba44 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Tror det er den gryende våren som er grunnen,jeg )
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Eing, synes også det har blitt stille her.. Mulig folk er ute og nyter våren, eller ikke vil chatte når de ikke kan bruke anonym-knappen. Jeg håper dog det tar seg opp. Jeg liker dette forumet, ingen av mine venninner gidder å sitte å snakke med meg om baby og graviditet, så synes det er kjekt med andre i samme situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå