Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Har lagt av jakker på H&M og Cubus til jentene mine på 1,5 år og 4,5 år. Men klarer ikke velge!! De på H&M er mørkebrune, ensfargede sommerjakker..vanlige med hette på..noen små feminine detaljer nederst. 250 kr per stk. De på H&M var mørkerosa, med grå bred stripe på sidene, hette..Vanlige jakker dette også, men kanskje litt mer "sporty". De var sprekere, men går kanskje ikke til så mye som de mørkebrune...? Prisen var den samme. Hjelp meg å velge da!!!!=)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 De siste var fra Cubus, ikke fra H&M.. HI
Gjest mphs Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Jeg ville valgt de brune for jeg tror de kan brukes til flere annledninger og passer sikkert bedre sammen med de fleste andre farver. Vi har kjøpt brun vår/høst jakke.
cashewnøtta Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg tror jeg vet hvilken jakke fra HM du sikter til. Denne holdt jeg på å kjøpe til vesla mi - men hun trenger egentlig ikke så det ble med tanken. Kjempesøt synes jeg! Hvis du ikke helst vil ha like så hadde de jo flere farger i den samme jakka. Lime feks.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Hadde egentlig lyst på lime, men det var utsolgt i str 92:-( Spørs om det blir de fra H&M unasett ja..Kjekt å ha noen som går til alt:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå