Gå til innhold

Hun putta finger'n i rompa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa hun ihvertfall. Jenta mi er 4,5 år, og en kveld hun satt i balja og bada, så hun på meg og sa hun putta finger'n i rompa samtidig som hun lo.

Jeg ble litt satt ut, men sa ikke noe spesielt, bare lo og jatta med på en måte. Vil jo hun skal få utforske kroppen sin..Men til en viss grense såklart!

Men hvor går grensa?? VIl ikke hun skal føle dette som noe "skittent" og tabu..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt bekymrer meg ingenting. Jeg bare sier at han må vaske fingeren ordentlig (og hjelper til!!) og det er det. Hvis han gjør det i stua sier jeg nei.

Skrevet

Blir heller ikke forskrekka:-) Men jeg sier at hvis hun vil kose med seg selv må hun gjøre det når hun er alene på rommet sitt.

Skrevet

Dette er helt naturlig. Sønnen min på 5 synes også dette er kjempespennende. Jeg oppdaget plutselig en dag han lekte med sin jente-kompis, at han puttet små leker sånn nesten inn i rompa.

Da måtte jeg, til tross for at jeg syntes det var dritekkelt, ta det veldig med fatning og bare be ham om å vaske lekene godt.

Tror det verste vi gjør er å si æsj og fy..

Skrevet

Har dette noe med kos å gjøre? Mulig det, men jeg vil heller tro at det er utforskning av egen kropp. Ikke sikkert det er kos, men kan være spennende..

(jeg har en tendens til å henge meg opp i detaljer..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...