lali Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hvor gammel var ditt barn når det fikk leke alene ute, uten at du var ute? alene eller sammen med nabobarn. Dattera mi er 2,5år. nabobarna er 3,5 til 3 klasse de hun kommer til å være med eventuelt.. er litt usikker
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde ikke gjort det hvis det ikke var voksne og holdt oppsyn med barna..
Holly-Dolly Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 det er jo bare å bli med ut! jeg er med min 2,5 åring ut hver dag jeg.... sitter på trappa og ser på hva de driver med!....
jente,jente, ? Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Jeg hadde ikke sendt ut snuppa på samme alder uten at jeg elle en annen voksen er med ut.. Mye fordi vi bor ved en fryktelig traffikert vei, men hadde blitt med ut uansett..
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Har enda ikke sendt henne ut alene, jeg. Vi eller en annen voksen er bestandig med henne, synes enda hun er litt lita til å leke alene.
AnKi! Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Det spørs vell på området rundt. Vi bor i en endeveg med lite trafikk og det er mange unger på samme alder og eldre. Min er 2,8 år og får vær ute alene med andre unger men jeg har alltid døra åpen så jeg kan hørre etter og tar snik titter innimellom. Nå skal det sies at han tør ikke gå alene noen plass så det gjør det litt tryggere. Springer de adre ungene for langt så kommer han hjem..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg hadde aldri latt min på snart 2,5 år være alene ute. Men så er han også over alle hauger hvis han får sjangsen. Så det er jo forskjell på barn. Min hadde garantert gått ned på veien. Synes det er vel tidlig uansett. Da måtte hagen være inngjerdet.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Har en gutt på 2 år og 3 mnd og hadde aldri sleppt han ut helt alene
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Hadde jeg hatt en hage så hadde vel sønnen min fått løpt der ute alene. Men nå bor vi i et hus med stor uteplass like ved der bilene kjører forbi hele tiden, så må jeg gå ut med han...for han har en tendens til å løpe ut i veien når han vil...selv om han vet at det er farlig. Han er 2,5 år gammel nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå