Gå til innhold

Kanin angrep...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er midt på natten, og phantomet aner fred og ingen fare der hun ligger i sengen sin... I det fjerne høres skvalder fra en svært våken og ivrig Måke, for søvnen holder på å innhente et slitent phantom. Måka gir høylydt uttrykk for sin glede og iver...Det er jo tross alt snart lyst... om noen timer.......

Plutselig kommer det noe flyvende gjennom mørket og lander midt i fjeset på et overrasket phantom. I halvsøvne og litt stresset klarer hun å få lyset slått på....og der ligger den...,myk og varm....

Måkas kosekanin!!!

Han har rett og slett pælmet den avgårde over sprinklene, og med god presisjon truffet mammaen som nesten holdt på å sovne...*skratter* Slikt kan jo ikke en våken Måke finne seg i at mammaen gjør....Her skal det være action ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da våknet vel mamma ordentlig tenker jeg! Jeg har faktisk fått verandaleppe midt på natta av at Leah kastet en bok hun hadde fått tak i.... Finnes behageligere måter å våkne på gitt....

Skrevet

Måka må jo passe på at mamma ikke sover bort hele natta. Da er det jo så mye gøy hun går glipp av:-)

Måtte le når jeg leste det. Tror jeg hadde blitt rimelig forvirra hadde jeg fått noe midt i ansiktet mens jeg holdt på å sovne....

Skrevet

Hehehehe...........skal si den Måka di stadig finner nye måter å få mammas oppmerksomhet på om natta:-)) Enda godt det var en kosekanin, og ikke en sprell levende en!

Skrevet

Han gir klare beskjeder han poden din! Ikke verst å kunne kaste så bra i så ung alder. Bra dere ikke er amerikanere, da ville pappa'n starte trening for å gjøre ham god i amerikansk fotball. Stipend og greier...

Skrevet

Hans døgnrytme og aktivitetsnivå er litt på siden av hva mammaen synes er praktisk..så vi har noen runder med morsomheter...Særlig på nattestid...

Natten før kaninangrepet klarte den lille Måkesaken å stikke hånden ut i et hjørne der sengekant-endene møtes, gjennom sprinklene og fikk tak i en lokk av phantomets hår. Våknet av at det lugget, men skjønte ikke hva det var som foregikk...*ler* Slippe skulle han ikke!!!

Ellers så har jeg prøvd å legge dynen over Måka sånn i halvsøvne, og ikke funne gutten i sengen...ihvertfall ikke der jeg forventer at han skal være.. Han har da ligget på tvers i sengen helt ned i fotenden... Også da må jeg innrømme at jeg har blitt betuttet...og slått på lyset for å spore ham opp...*ler*

Skrevet

Det var jo en myk opplevelse =)

Eneste gangen noen av mine unger har "angrepet" meg skikkelig, var da nummer 5 kastet en glass-lysestake i hodet mitt. Kjempehardt. Han var 1,5 år, og jeg fikk et dikert hakk. Gråt av smerte.

Han mente det sikkert ikke ;o)

....eller gjorde han det?

Skrevet

Oj, det var da svært til presisjon ;-)))) Et håndballtalent i emning...?

Skrevet

Storebror på 7,5 år mener at Måka viser talenter for alt som har med ball å gjøre. Når lillegutt ligger på gulvet og spreller viser han nemlig gode takter både til: Fotball, håndball, volleyball og basketball... Skjønner ikke helt hvor han har det fra, men det var konklusjonen som ble presentert i dag... *ler* (Tror kanskje det er mer en drøm fra storebrors side...)

Skrevet

Ha ha ha! Måka er en flink liten gutt!

Stakkars deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...