Gå til innhold

noen vinterbruder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det er lenge til!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja 1 mars er vår dato... er jo nesten vinter da....:) når skal du gifte deg da?

Skrevet

Jeg var. Vi giftet oss 10 desember i 2005

Skrevet

Har plan om 23 februar 08.

Da har vi vert ilag i 10år. :)

Skrevet

hehe. da er dere jo bare uka før oss da:) så morro:) har dere planelagt noe? kommet langt?

Skrevet

nei, vi skal ikke bestemme oss heilt før etter vi har fått sistemann. har termin i juli. Då skal vi sjå det ann på form og om alt er bra med barnet, so bestemmer vi oss og forteller det til familien..

Men eg er heilt gira da.. derfor alle spørsmål..

vi har vert ilag siden eg var 16, og forlova oss for noen år siden, og hadde lyst da å gifte oss på 10års dagen (som faktisk er på en lørdag).

Men so er det pengane med da... -er ikke bare å trylle de frem.. :)

hehe..

Du da?

:)

Skrevet

Hehe...ja veldig lett for å bli gira, når det er snakk om bryllup:)

Å så heldig du er så venter en liten en da:) Vet du om det er gutt eller jente? Blir nok stas å fortelle det til foreldrene deres da:)

Vi har bare bestilt lokale enda. Kirke ordner vi når vi kommer hjem til sommeren, litt vanskelig å bestille siden vi må møte presten for samtale osv. (vi bor i Bergen og skal flytte oppigjen til ålesund). Har faktisk fikset kjole, vet det er alt for tidli, men en arb kolega av meg hadde en kjole så hun skulle selge, og jeg fekk prøve den. vart helt forelsket i kjolen, og nå har jeg bestemt meg for å kjøpe den...

Får den veldig rimelig da:)

Men mer en det har vi ikke fått gjort enda.

Skrevet

Det blir vel i Borgundkirka da?? hehe... eg bor ogso i ålesund.

Eg såg bilde av lokalet jeger og beger. der vil eg ha det. :) såg for meg kor koselig det blir med snø ute (forhåpentlivis) og med masse utelykter.. ;)

He du unga? og kor lenge har dere vert i lag?

Nei, vi vil ikke vite kjønnet.. det var så spennande å ikke vite sist. Fikk ei jente i fjor. hehe.. 2 tette.. :)

Skrevet

Hehe ja tenkte faktisk på den kirka ja:) Jeg kommer egentli fra vatne, men sambo er døpt og konfirmert i borgund kirka, så rekner med at det blr den. Så gøy da, at dere skal bare en uke før oss og i samme kirke:) Verden er ikke stor gitt:)Håper på a det er snø ja. men lite sannsnlig, 1. mars. pleier vel å vere litt mer snø i begynnelsen av feb, hjemme.

Håpe håpe:)

Nei har ingen barn, vil vente til bryllupet er over. Vi har vært i lag i litt over 3 år:)

Ja da blir det spennedne å se hva det blir:)

oj da blir det virkelig 2 tette da:) Så heldig du er:) Gleder meg til jeg får barn:) Kommer sikkert til å kjøpe meg en hund da før jeg får barn, så har jeg å kose meg med i mellomtiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...