Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Så en gang tidligere at noen skulle ha kjole fra monsoon... Hvirdan gjør man det i praksis? Må man reise til england eller irland og finne en butikk da? De nekter jo å sende utenfor england og irland... og har ikke brudeklærne i butikker utenfor england og irland... Og hvis jeg skal reise til england for eksempel må jeg jo være sikekr på at de har kjolen i min størrelse i en butikk i området... Har veldig lyst på en kjole jeg har funnet, men synes det blir veldig vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 broren min studerer i London, bestilte den til hans adresse, han sendte til meg og jeg prøvde den og den satt som ett skudd heldigvis! kjøp en billig billett til London på dagstur feks?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Ja, planen var en dagstur til london, men jeg tror ikke jeg rekker det... har sinnsykt mye å gjøre om dagen... Jaja.. jeg finner sikkert ut av det...
Lykke(lig) Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 har dere linken til hvor jeg kan finne monsoon kjoler? ble litt nysgjerrig
Jippi! Maibaby! Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 www.monsoon.co.uk så går du inn på bridal og bridal dresses
Jippi! Maibaby! Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Bare hyggelig. Det er mange fine kjoler, men det går dessverre ikke å bestille de utenfor GB...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå