Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Skal på oslotur te uka, skal bo på hotell edderkoppen. Hvordan kommer jeg meg lettest til zara og bogstadveien derfra. Lite kjent på de traktene, men zara skal jeg på uansett gitt. Ellers tips til shoppingsteder jeg må få med meg?? Gleeeeeeder meg sånn.
Mammasin Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Fra edderkoppen kan du enten gå rett opp ca 10-15 min(ca 5 min til hegdehaugsvn som er gata før bogstadveien), eller ta trikk nr 11... 4 holdeplasser.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk, høres ut som noe selv en nordlending på storbytur kan klare. He he. Sist sto jeg og leita etter plaza, som ikke burde være vanskelig å få øye på. Ringte for å få assistanse og når jeg forklart hva jeg så viste det seg at jeg sto rett på yttersiden, hadde bare ikke snudd meg og sett oppover i lufta, he he.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Hvis du likevel skal på Zara kan du jo gå innom Oasis og Massimo Dutti i Hegdehaugsvn, og Kamikaze hvis du er rik. Er du interressert i interiør og stash har det åpnet en interiør-kjøpesenter i Vika som heter Oslo House. Det er meldt supert vær. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå