Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei.jeg har hatt mes smerter lenge nå men di er ikke så plagsome. men har hatt en sånn stikking øverst i magen noen dager nå, som er helt grusome... + at det kjennes ut som han presser seg under ribbeina... noen som vet noe om dette???
ninsoer Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 kynner= livmoren trekker seg sammen og magen blir hard. Livmoren øver seg til fødselen. Men d er normalt å ha slike sammentrekninger fra uke 20
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg er 33 uker i mårra.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 Men jeg kan ikke si at jeg kjenner det trekkker seg sammen... eller vet ikke. det er i allefall ubehagelig. litt vanskelig å forklare.. =)
_Mita_<3 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Mensensmerter lignende, hard i magen.. jeg har vært sikkeig plaga med kynnere fra uke 26 til 31 el noe..¨nå har det roa seg.. men jeg har sykt vondt nederst til høyre i magen, det var visst for at det strekker seg..å det er ikke noe farlig og helt normalt.. å litt øm øverst i magen under ribbeina.. for der ligger han med beina og strekker seg til...hehe.men er du urolig janic så snakk med JM el lege.. alltid best å høre en gang for mye:) Men du kan lese om kynnere om du søker på www.google.no så kommer det opp en del..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk mita85 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå