Gå til innhold

En god forklaring på kynnere??? noen???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.jeg har hatt mes smerter lenge nå men di er ikke så plagsome. men har hatt en sånn stikking øverst i magen noen dager nå, som er helt grusome... + at det kjennes ut som han presser seg under ribbeina... noen som vet noe om dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynner= livmoren trekker seg sammen og magen blir hard. Livmoren øver seg til fødselen. Men d er normalt å ha slike sammentrekninger fra uke 20

Skrevet

Jeg er 33 uker i mårra.

Skrevet

Men jeg kan ikke si at jeg kjenner det trekkker seg sammen... eller vet ikke. det er i allefall ubehagelig. litt vanskelig å forklare.. =)

Skrevet

Mensensmerter lignende, hard i magen.. jeg har vært sikkeig plaga med kynnere fra uke 26 til 31 el noe..¨nå har det roa seg.. men jeg har sykt vondt nederst til høyre i magen, det var visst for at det strekker seg..å det er ikke noe farlig og helt normalt.. å litt øm øverst i magen under ribbeina.. for der ligger han med beina og strekker seg til...hehe.men er du urolig janic så snakk med JM el lege.. alltid best å høre en gang for mye:) Men du kan lese om kynnere om du søker på www.google.no så kommer det opp en del..

Skrevet

Tusen takk mita85 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...