Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan tipse oss en god, lett og rimelig sportsvogn. Barnet blir snart 2 år og er nokså lang. Vi har prøvd en hartan skater men den blir for liten. må være god liggestilling og god å trille..Noen forslag på merke?? takker for alle svar,-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt emaljunga scooter til vår ettåring, og er kjempefornøyd med den

Skrevet

Simo.

Skrevet

Vi har kjøpt GT safari til tulla. Ikke dyr, HELT herlig å trille og lang i ryggen.

Skrevet

Vi har også en emmaljunga scooter. Veldig lett å trille, og koster vel ca 2000 ny? Vi kjøpte denne nettopp fordi det sies å være en av sportsvognene med lengst rygg, altså som varer til barna blir ganske store. Ulempen er at den ikke kan legges helt ned. Så den er kanskje ikke så aktuell hvis du skal bruke den dagsoving hver eneste dag? Gutten vår sover fint i den han altså, men den blir ikke helt flat.

Skrevet

Jeg var også på en sportsvognhandletur for ikke så lenge siden og fant ut at emmaljunga, simo og brio er de som har lange rygger. Leste litt om phil and ted også. Den er ganske dyr, men man kan jo da supplere med sete så det blir plass til to etterhvert hvis det er aktuellt. Den skal visstnok være lang i ryggen den også, men jeg har ikke prøvd den. Vi endte på en briovogn, men så fikk vi den til halv pris også.

Skrevet

hva koster gt safari?

Skrevet

TFK joggster twist:-) Den har hele 104 cm lang liggelengde, og er lengre enn Simoen min. Er en veldig romslig vogn, og barnet har god plass i bredden også. Er 3 hjuling med svingbart forhjul, veldig stødig og god å trille.Den koster ca 4000,- om du bestiller den fra babyjungle.nl. Jeg er iallfall veldig fornøyd med den-anbefales!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...