Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk feber og tilstoppede melkeganger sist mannen min og jeg hadde etegilde med pakistansk mat, så har jeg roet inntaket av bukkehornsfrøbasert mat.

Men nå kom lysten over oss igjen og vi hadde masse deilig pakistansk mat i går. Og det skjedde igjen. Jeg våknet i dag med breddfulle sprengte pupper. Har heldigvis noe hormonspray og tuslet inn i dusjen for å kvitte meg meg sikkert 10 l overskuddsmelk.

Og nå fortsetter det. Ammer og pumper som et uvær for å unngå feber og melkespreng.......og er det verdt det??? JA, pakistansk mat er himmelsk.

Ps for dere som bor i Oslo og sliter litt med produksjon, så anbefaller jeg take away fra www.shalimartandoori.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*humre*

Skrevet

begynn å lever melk til sykehuset der du bor, så tjener du noen kroner og kan kjøpe pakistansk mat hver eneste dag!! genialt lurt :)

Skrevet

Takk for tipset, skal absolutt prøve å bestille mat derfra en gang. Pakistansk og indisk mat er DIGG!

Skrevet

Anonym: Det var veldig lurt! Slik kan Fertila bli en selvnærende virksomhet. Et lite meieri. FerTINE Meierier AS.

Skrevet

Søren,at jeg ikke tenkte på det når jeg fikk lite melk etter spy og drit da....

Er du aldri inne på nettby,Fertila?Fant deg der serru:)

Skrevet

Hm, bor dessverre ikke i nærheten av noe som kan kalles storby, grumpf...!!! Men de bukkehornsfrøene? Funker de for produksjonen? Hvor kjøpes de? Hvordan brukes de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...