Gå til innhold

personlige innslag i vielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg borgerlig og har så lyst å gjøre det mer personlig med sang, dikt og lignende. Noen som skal ha noe slikt under sin vielse? Evt har noen bra sangforslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har spurt en av mine venninner om å synge under vår vielse. Vi skal ha humanistisk vielse. Jeg vil også ha noe mer underholdning og holder på å tenke ut hva dette kan være.. Om du kjenner noen som er flink å synge eller spille et intstrument så kan du jo spørre dem pent om de vil synge/spille?

Skrevet

Å, så fint, det kunne jeg tenke meg! Problemet er at vi er i utlandet, og blir bare familie som er med. Dessverre ingen som er flink å spille eller synge..Vi har kort tid igjen, så nødløsning er jo cd.. Men blir ikke helt det samme. Du er heldig som hvertfall har venninnen din til å synge;)

Skrevet

okei, ja da kan det jo bli litt vanskeligere. Det kan jo hende de som arbeider der dere skal gifte dere vet om noen som kan synge eller spille noe? Men om dere ikke finner noen så kommer det til å bli vakkert og stemningsfullt med cd også. Det finnes jo mange vakre sanger som man kan bruke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...