Gå til innhold

dette kan ikke være normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 30 fullgåtte uker bak meg og har sliti med bekkenløsning siden første ukene og har hatt en del stress-kynnere som legen kalte det..så nå er jeg 100% sykemeldt og går bare hjemme og tar livet med ro. allikevel har jeg hatt en del kynnere i det siste.. natt til lørdag lå jeg i kramper og hele gårdagen hadde jeg voldsomme smerter nederst i magen og på sidene...stikkende smerter, kejntes litt ut som noen tok skikkelig tak i livmora og dro nedover..de takene varte i ca 1-3 min og kom med ca 10 min mellomrom. har ikke hatt like mange tak i dag..men med en gang jeg reiser meg opp strammer alt seg og det er kjempe vondt. magn har forresen vært steinhard siden natt til lørdag.

noen som har hatt no lignende? er litt tidlig med veer...men det jeg fikk beskjed om at var kynnere kan ikke sammenlignes med dette...

sette stoor pris på svar =)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo være at hodet til babyen fester seg.dem sier at et blir sånne stikkende smerter da :-) men nå er jo såklart ikke jeg noe ekspert da men..

Skrevet

Hei, dette er sikkert noe normalt og ufarlig, men hvis man er redd og har vondt, synes jeg man skal ringe, lege, jm eller føden for å få et kyndig svar, eller mulighet til å bli undersøkt litt..

Det vil aller helst gå bra =)

Skrevet

håper det er det..visste ikke at det var vondt..hehe sånn blir det. første gangen min også..er så usikker på ting... veldig kjekt å ha bim da ja =)

Skrevet

jeanine-ja så absolutt kjekt å ha bim,helt avhengig jeg :-)

Skrevet

helt avhengig jeg oxo..

har hatt mye kynnere i sv.skapet og de kan vare kjempe lenge.. men om du synes at de forandre seg bør du ta kontakt me føden, JM, eller legen.. for du er kommet for kort til at babyen har d bedre ute enn inne i magen din..

det med stikking har jeg hatt mye av oxo.. som de fleste gravide.. er ente at man modner eller at hode presser seg ned i bekkenet, å bekkenet utvider seg. eller at hode festes..

Skrevet

Det høres ikke helt bra ut, da... Men er man usikker på om ne kan være galt, bør man ringe føden og høre med dem, ikke stole på bim... Synes nå jeg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...