Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi møte go`gutten vår. Erik kom til verden på ullevål søndag 18 mars.Det hele startet med at vannet gikk ti over ett natt til lørdag, og vi dro avsted for å sjekke om hode var festet. D var d,og vi fikk reise hjem igjen. hjemme ble vi til klokka ble sju lørdag kveld, da vi hadde fått beskjed om å komme tilbake. Hadde da hatt ganske så regelmessige rier hele dagen, men de var svake. Vi fikk lov å reise hjem igjen da alt var bare bra med barnet i magen.klokka ett natt til søndag, ett døgn etter at vannet hadde gått, dro vi igjen tilbake til ullevål. Riene begynte å bli ganske så sterke nå, men verre skulle de bli. Klokka fire ble åpninga sjekka, og jeg hadde fire cm åpning. fødselen var da igang, men d tok enda ett par timer før vidunderet var ute. Lystgassen ble flittig brukt, og jeg fikk epidural.ti over halv tre var lillegutt ute. Han ble født med noe de kalte fostersvulst. Det er en kul som vokser ut når vannet går tidlig og de blir liggende lenge uten. Helt ufarlig :) Jeg la ikke merke til den før jeg så på bilder dagen etter. Den forsvant raskt.Han er selvfølgelig verdens nydeligste gutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer masse m gutten deres=)

Skrevet

gratulere så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...