Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 svakt lys rødt, ikke mye friskt i urinen til morgenen igår..hva er dette? Har skjedd to ganger. Skal ringe helsestasjonen i morgen, men tenkte kanskje noen her kunne vite.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Ikke farlig.er hormoner og salter.Helt normalt
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Enten har hun urinveisinfeksjon (hvis blodet følger med urinen) og hun må da få behandling av lege for dette - eller så har hun en såkalt "mini-mens" - det forekommer og jenta mi fikk det rett etter at hun var født, altså på barselavdelingen, det har med hormoner osv... Du bør uansett ta kontakt med helsestasjonen - det har du nok sikkert gjort i dag. Jeg håper det gikk fint og at det ikke var noe å bekymre seg over... Klem fra
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Snakket med helsesøster i dag og hun mente jeg skulle se det an noen dager og se om det tar slutt. Jeg har legetime på fredag og tar henne da med. Skal forsøke ta en urinprøve til da og. Helsesøster trodde det var hormoner iom huner i fin form ellers. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå