Gå til innhold

Fantastisk nydelig vær:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lille rosa og jeg vært ute og gått lang tur i et fantastisk nydelig vær:-) Fregnene spretter frem og vi har punktert..........men etter besøk innom 2 bensinstasjoner (takk og lov for at vi bor sentralt:-) så fikk vi en fin tur, luften holdt liksom akkurat:-)

Lille rosa ligger nå ute i vognen og sover og jeg snek meg innom her. Men nå skal det lages frokost til de andre syvsoverne, og så settes en bolledeig, for idag blir den store utedagen, med naboer som begynner å titte frem fra hiene sine:-) En deilig tid vi går i møte nå:-)

Ha en strålende fin dag jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En flott dag ønskes deg og dine også!

Her er det våraktiviteter i stor stil på gang. Kjempe kos....men oioioi så fort allergien meldte sin ankomst...

Skrevet

Hehe.. Her er det også blitt fregner og punktering ;=) Far må frem med lappesakene sine igjen...... Jeg elsker våren og sommeren!!!!!!! Jippi!!

Skrevet

har vært en kjempefin dag.jeg fikk starta den laaaangtidsryddinga utom hus,gogutten fikk sove i vogna,resten var på konserten korpset vårt holdt i dag.der skulle jeg også spilt...inne er det kaos,men det kommer flere dager ;o) å i mårra er det meldt like fint.

vår er den beste årstia egentlig.bare synd jeg ikke har løker som titter frem.di er spist for lenge siden ;o)

ingen punkteringer her da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...