Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som er 4 mnd og 1 uke. I det siste er hun begynt å våkne hyppigere om natten. Før var hun våken 1 gang på natt og fikk mat og sovnet. I natt har hun vært våken 3 ganger før vi sto opp. Spiser og sovner igjen. :o( Noen som har råd eller tips? Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte, har d sånn eg åg:(

Skrevet

Det er veldig mange som opplever det i den alderern. Det kan for eksempel være begynnende kløe i munnen eller behovet for mer mat. men det kan også være andre ting.

Hos oss var det behovet for litt mer tung mat. Gikk fra fullamming til et grøtmåltid på kvelden. Vet at dette ikke hjelper på alle, men hos oss var det verdt forsøket.

Skrevet

slik hadde vi det også. Veldig mange som opplever dette!

Vi begynte med grøt, og nå (6,5mnd) er vi tilbake til en gang pr natt (natten vår er fra 18.30-06.30)

så jeg ville ha prøvd å innføre litt grøt - et tips; min ville ikke ha 4mnd grøt,så vi måtte gå over til 6mnd grøt!!!!! havregrøt med eple var slager her

Skrevet

Vi begynte å gi han grøt, ett måltid til kvelden ved den alderen.

Skrevet

prøv med velling til henne på ettermiddagen en time eller to før hun legger seg... det er ikke sikkert det er det. grøt hjalp ikke hos oss. har hørt at de kan få urolig søvn hvis du lærer seg nye ting... rulling, krabbing osv

Skrevet

Hvor store grøtmåltid ga/gir dere da? vi har gitt 3-4 skjeer om ettermiddag/kveld i et par uker nå, men syns ikke det har noen effekt, liksom.... Våken ca 5 ganger i løpet av natta nå, så litt slitsomt ja. I tillegg ligger hun grusomt urolig. Hun er 4 mnd og 3 uker.

Skrevet

hehe... ikke du men babyen seff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...