Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Begynte å føle meg gravid igjen forrige helg. Jeg går på cerazette, men dumme meg klarte å begynne oppned på brettet forrige mnd...vi hadde sex kun 2 ganger denne mnd,men d var før jeg oppdaget dette. Når jeg går på disse pillene så får jeg ikke mensen så ser jo ikke om jeg er gravid.Mandag denne uka, var jeg til legen å tok da en graviditetstest som var negativ, men føler meg fortsatt gravid... Nå er jeg ferdig med den tredje rekke på pillene denne mnd. Når jeg stod opp i dag tok jeg en hjemmetest som også var negativ... er d sannsynlig at jeg er gravid eller?? Hvor lang tid kan d ta før man tester positivt??
bobby - nr 2 i juli Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Tror alle pillene i Cerazette inneholder det samme, så det skal ikke ha noe å si om du begynte på brettet opp ned. Har du gått lenge på p-pillene? Ellers kan det jo være bivirkninger av dem du kjenner. Dessuten kan man ofte få symptomer på graviditet hvis man tror man kan være gravid (det opplevde jeg da vi prøvde å bli gravide). En graviditetestest bør vel slå ut ca 2 uker etter befruktning, skulle jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har gått på pillene siden desember, haraldri hatt slike symptomer av de før. Men kan vel være som du sier at jegføler meg gravid pga jeg er bekymret for d..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå