Micca81 Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg er nå i uke 27+2, og lurer litt på om andre som har kommet like langt har begynne å se noe til strekkmerker? Jeg har tidligere gått ned ca 18 kg i vekt, så jeg innbiller meg at huden på magen er litt elastisk. Kan det stemme? Vet at det er hormonelt, men er lov å håpe:-)
alvis Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Det er nok som du sier, mest hormonelt. Jeg fikk ikke strekkmerer da jeg var gravid med gutten min. Nå innbiller jeg meg at siden magen engang har vært så stor så er huden elastisk og jeg ikke får strekkmerken denne gang heller:) Jeg har en veninne som ikke hadde strekkmerker da hun var høygravid men fikk flere under fødselen. Det er jo litt kijpt.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Om du vil forbygge strekkmerkene dine... søk litt på forumet etter tråder som omhandler strekkmerker... håper ingen av oss får noen... hehe
Luans mamma Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg er da nøyaktig like langt på vei som deg. Fikk litt strekkmerker i tenårene på utsiden av lår og hofter, litt på brystene og på baksiden av leggene. Har enda ikke sett noen antydning til strekkmerker her, men jeg har fremdeles VELDIG lite mage... Går vel i grunn og bare venter på at de kommer, men håper så klart jeg også. Vi får bare krysse fingrene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå