jaga Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 om kveldene har jeg sånn uro i beina eller nederste delen av beina og i føttene. Må liksom ha i de i beveglese hele tiden. Dette er spesielt plagsom når jeg skal legge meg å sove. Er det andre som har dette? er forresten 32+4
Værinne Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde det slik da jeg gikk gravid. Skal visst hjelpe å ligge med beina høyt. Jeg la en pute under leggene om natta, men den var jo borte når jeg våkna om morran.. Hadde dette også i noen uker etter fødselen.
Katta:o) Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Ja jeg har dette hele tiden. Vi kaller det "rensel i fotan". Mange ikke gravide får dette ved foreksempel fullmåne. Og det er helt vanlig å ha det når man er gravid. Ikke farlig. Hjelper til meg å røre litt på terne.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 det er jo det vi kaller "murru" i beina..skikkelig ubehagelig!!både jeg og min samboer plages mye med dette.pleier å hjelpe med litt massasje :-) og ja,kanskje holde bena rett til værs.
stormgutt + soljente Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Jada, men det hjelper å ta magnesium en times tid før leggetid.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 kanskje dumt spm,men hva er magnesium?:-/ *flau*
stormgutt + soljente Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Det er et mineral som kroppen trenger. Fås kjøpt i tablettform på apotek og helsekost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå