Gå til innhold

off sliter ikveld.. :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ca 2 uker siden bruddet og jeg hadde vel innsett og komt meg litt ovenpå.. har ikke fått tenkt sånn på det i det siste, med mye jobbing, litla osv.. vært fullt opp.. men så sitter jeg da alene på en lørdagskveld.... oxo plutselig bare detter tårene å jeg klarer ikke stoppe dem...jeg savner han sånn.. hvordan kunne han gjøre dette mot meg igjen.. hvordan kan han tro at jeg er så sterk.. for det er jeg ikke... jeg klarer snart ikke å holde hodet høyt lenger... men jeg må, pga litla... off... ble ett lite syte innlegg dette, men måtte bare få det ut...

har ingen andre å snakke med.. alle står over meg og helst kommanderer hvordan jeg skal føle og tro å gjøre ... jeg går bare rundt å surrer føler jeg... off... har mest lyst å reise langt vekk å aldri snu meg tilbake, men det går ikke pga jobb, bhg te litla osv... off... livet er så surt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner følelsen. Har du ingen venner du kan prate med? En god venninne vil ikke si hva du skal føle men støtte deg i tankene dine. Om du er usikker og redd for hvordan en venninne skal reagere kan det være verd ett forsøk, kanskje hun overasker deg positivt? Mine venninner var superviktig de første ukene.

Eneste trøsten jeg har til deg er at det blir lettere etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...