Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Vi har ikke hatt sex på noen uker og mannen min begynte å bli veldig utålmodig. Han sa til meg på badet i dag tidlig: du har mye hår der nede nå og pekte på fitta mi. Så i kveld mens han så på fotballkamp fylte jeg badekaret og tok med meg et Lek blad og kåtet meg opp. Gikk naken inn til gubben som lå i senga oh hadde med meg et glass med vann, barbergele og en høvel. La meg sprikende på senga og sa: ta så mye du ønsker. Gjett om han ble overrasket. Han barberte meg ivrig. Det håret som var innerst ved kjønnsleppene turte han ikke å ta så det tok jeg. Jeg merket at han fulgte godt med og jeg var sprengkåt. Begynte å ta på meg selv foran han. Jeg merket han likte det han så så jeg ble enda ivrigere. Plutselig lå jeg og onanerte foran mannen min og stønnet høyt. Han stupte ned mellom beina mine og slikket meg ivrig.Så presset han pikken fort og hardt inn i meg og han kom fort. Jeg var nå så kåt at jeg dirret i hele kroppen, men orgasmen kom ikke... Han stupte igjen mellom beina og slikket i vei. Med en finger i rompa mi kom jeg som aldri før. Han hadde fortsatt stå og kjørte på nytt kuken sin inn i min våte glattbarberte fitte. Han kom enda en gang og det har aldri skjedd før at han har kommet 2 ganger under samme akt. Jeg er fortsatt kåt mens mannen sover fornøyd... Noe fordeler med å ikke ha sex så ofte? Når det skjer så skjer det så man aldri glemmer det!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Kanskje jeg skal spørre om kjærsten min vil barbere meg, hørtes deilig ut!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg ville spart typen min forå se en hel bever...tror det hadde vært turn on;)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 hehe, det vi kaller for mye hår nedentil vil kanskje andre kalle godt barbert. HI
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Det er fint det å la kjæresten få barbere deg nedentil. Sambo gjør det hver gang på meg han, tror han liker det også for han blir skuffet om jeg ikke gidder en kveld Også sex etterpå da Det er deilig det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå