Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hei på dere Noen av dere som vet hvordan det er med aromaterapi sånn mot slutten av svangerskapet? Min snille svigermor ønsker å gi meg dette for at jeg skal slappe av og bygge opp krefter til den kommende fødselen. En snill tanke, syntes nå jeg, men så hørte jeg at det kanskje ikke er så bra fordi oljer etc. som brukes kan påvirke barnet samt at det frigjøres ulike stoffer i kroppen som heller ikke er så heldig for barnet. Da ble jeg litt usikker, skal / skal ikke... Noen som vet?
mayaya Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg var til full kroppsmassasje i forrige uke, såkalt gravidmassasje til ei som var spesialist på gravide. Da fikk jeg IKKE bruke aromatisk oljer, men hun brukte en baseolje i stedet. Det anbefales absolutt!!! 2 uker før dette var jeg også til full kroppsmassasje.. Da hørte jeg ingen ting om dette med oljene. I tillegg virket det ikke som at massøren visste at det er puunkter på ryggen, ørene + under føttene som ikke skal røres.. Jeg klagde til gangs etterpå, og de var sjokkerte over hva slags behandling jeg hadde fått. Ingen tvil om at det var mot policyen deres! Derfor fikk jeg ny full time til hun spesialisten. Så altså; gjerne massasje, men noen punkter skal unngås og aromatiske oljer er fyfy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå