Gå til innhold

Har alle nattavvent her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har alle barn som sover gjennom natten her? Kan noen komme med litt erfaringer rundt det med nattavvenning? Et og et måltid, eller alle på en gang f.eks? Og hva gjør man når barnet ikke roer seg med smukk og vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei. Er 2-3 måltider fra 20-7. Orker ikke ta avvenninga enda. Hååper liksom det skalgå seg til jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjalp det at Magus sov på et annet rom enn meg, og at mormoren tok han når han gråt, da var det ingen pupp å få!

 

Vi begynte med å gi han pupp før jeg la meg (gav han selv om han sov) mellom 22-24 en gang, og så fikk han ikke pupp før etter kl 05, så strakk vi det til etter 06, og deretter sluttet jeg å gi pupp før jeg la meg...Gikk overraskende bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i helga begynte vi... Nå er det slutt på at lillegutt styrer hele familien... Jeg og storesøster sover hos farmor... Tror det fungerer bedre.. for vi har provd at pappa ordner på natta, men jeg må ut av huset.. Krysser fingrene for at vi kan reise på påskeferie med resten av familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har ikke det enda.. men skal gjøre det over påske, tenkte vi. Kan da ikke være så omstendig, eller? Har skal i allefall pappan få ta seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trodde vi hadde nattavvent han, men plutselig begynte han å våkne på natta igjen, og då var det ikkje nok med smokk. Har ikkje orka å begynt på'an igjen!! Er no våken i tretida og kjem då over i vår seng. Veit det er dårlig uvane, men men.... Han er no god og, der han ligg i mellom oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skal vi ta en tørn i påsken. Da har jo begge fri og da trenger ikke jeg å ha dårlig samvittighet for at pappa'n ikke får sove hele natten. Dessuten skal vi være en del sammen med svigers og da passer det jo fint at de kan ta henne og vi kan sove ut på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det pupping to gongar pr natt enda....- ser fram til å sove heile natta, men vil vente med evt avvenning, håper at det skal `gå seg til`..... Har ikkje ekstra rom, så vi får berre håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er langt ifra nattavent her......

 

Ammes ca hver 4. time. Hun er ikke fylt 7 mnd ennå (fyller 29.08), men jeg har tenkt å la henne få lov til det en stund til. Jeg bryr meg ikke så mye, vi sovner igjen med en gang begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det. Er veldig opp og ned hvor mange ganger han får. Han var veldig flink fram til han var 6 mnd og sov hele natten. Men så var det slutt. Håper det går over når han blir flinkere å ete mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kuttet mat på natt når hun var ca 5mnd. Ble endel grining på natt. Men det var nok mer vanen enn at hun var sulten. Sluttet med det da hun begynnte å få fast føde. Men man bør være opplagt for å ta den kampen på natt, hvis ikke nytter det ikke!! Kan jo kansje få noen andre, f.eks besteforeldre til å ta han en h*n om natten - da er lukten fra dere vekke. Hs anbefalte oss at far tok henne de første nettene fremfor meg, pga lukten til meg(selv om eg ikke ammer..)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...