NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Ville bare lage et innlegg om dette, og se om andre har lignende erfaringer. I det siste har magen begynt aa bli ganske stor, og naa faar jeg alltid sitteplass paa bussen og subway'en. Folk reiser seg og spoer om jeg vil sitte. Foeler meg jo som en gammel dame som blir tilbudt plass paa bussen... Pluss at naar det er lang do-koe slipper folk meg nesten alltid frem i koen fordi jeg er gravid, og da skal jeg ikke maatte vente nei. :-) Synes det er saa mange hygglige folk i New York, jeg... Vi har jo hatt en del traader hvor vi har klaget over at alle "bryr seg" med at vi er gravide, saa naa fikk jeg lyst til aa nevne noen hyggelige ting som villt fremmede mennesker gjoer. Andre som har hatt slike positive erfaringer i det siste?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Hahaha!! Ja, opplevde det for første gang idag! Jeg er vel ikke helt vant til kulen min enda, og idag på kafe klarte jeg å feie vekk alle "flyers" og reklame stæsj fra disken med magen min. En snill mann skyndtet seg bort og ryddet opp etter meg.
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Slike ting er kjekke ting å oppleve. Selv om det var overraskende på meg de første gangene folk tilbydde meg sitteplass, så er det jommen meg greit og... Er ikkje alltid like lett å holde balansen på bussen til vanlig når en må stå, og litt verre med mage, synes eg!
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 På flyplassen slapp folk mæ frem når det va ombordstigning ) va litt uvanlig:p og når det e lang do-kø så bruke folk å si at æ skal bare gå før de osv.. utrolig kor hyggelig å hjelpsom fremmede folk e av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå