Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avvente dere alle nattmåltid samtidig eller ett og ett?

Hva gjør man dersom man ikke klarer å roe barnet med vann og smukk? Lar man det ligge til det sovner av utmattelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestemte oss for at hun skulle vente 4 timer før neste måltid. Hun var sint, men det er jo greit syntes jeg. Det var ingen gråting til utmattelse hos oss i alle fall. Hun sov en stund etter hun hadde protestert og dermed avvente vi henne for mer er enn et måltidhvis du skjønner. hun spiste hver 2.time før, men etter nattavveningen gikk det plutselig 6 timer!

Lykke til:)

Skrevet

min spiste ofte og lite på natten før jeg nattavvente det. jeg gjorde det gradvis, med lengre og lengre melom hver gang, og jeg brukte under en uke, med lite grining og så plutselig ville hun ikke ha mer mat på natt:)

men sikkert like lurt å gjøre det gradvis, så blir ungen vant til at den ikke kan få mat hele tiden, sånn som hun over skrev:)

Skrevet

Vi tok ett måltid i praksis. Melleom 12 og 6 fikk han ikke mat. Så jeg gav han første ganen kl 11, men kl 3 fikk han ikke. Første natta måtte han opp i sengen vår for å roe seg. Der er litt fy-fy det vel, men gikk greit. Måltidet kl 11 sov han over av seg selv etter en uke ca.

Skrevet

Martin fiksa det der selv. Synes det er bedre at han kan regulere når han trenger mat og til slutt våkna han kun for å få en slurk vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...