Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Tenker litt på om jeg skal fjerne dunene(skinnkjegget) Syns jeg har så masse. Har noen av dere gjorte d?Hvilken metode? og hvordan ble resultatet i forhold til når det vokte ut igjen:)?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 hmmm..jeg er nok kansje den eneste..jaja.. var jo litt uten om tema da:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 he he he.. jeg trodde først du mente på babyen og tenkte wow.. hun har en baby med masse mørkt hår i ansiktet... jeg har gått over mitt dun med en høvel en gang.. resultatet ble jo veldig bra da... men nå var det ikke nevneverdige mengder med hår da og jeg er jo helt lys så det var vel bare jeg som så det. foundationen lå litt bedre den kvelden, men det så jo litt blankt ut uten pudder da.. Etterpå ble alt som vanlig igjen.. ingen stubber hvis det er det du mener
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Tror du virkelig det skrives slik? Skriver du sjøtt, sjino og sjole? Kinnskjegget!! Nei, fjerner det ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Er det så viktig om det er skrevet riktig????? Seff tror den som har skrevet det sånn, at det skrives sånn...... med mindre det er en ærlig skrivefeil, som ikke er oppdaget....... Er det så nøye?????? Lite innlegg her i kveld eller??????
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Beklager, er ikke så god til rettskriving. Men det var vel ikke det dette innlegget gikk ut på.
ScaryMama Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Ha ha jeg må le av dette innlegget... Morsomt da "tror du virkelig det skrives slik?" He he he:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 At du våger å være så frekk Kozy K og Nikolai. Hadde jeg visst jeg skulle blitt hengt ut på denne måten hadde jeg aldri skrevet dette innlegget:( Syns dette er utrolig dårlig.Vel vel...får håpe ingen flere komenterer så dette innleget bare kan forsvinne!!
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 hei Hi. har en venninne som fjernet skinnskjegget og da ble det sånne harde stubber, så tror ikke jeg ville tatt sjansen på det..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Takk for svar:) Det var det jeg trodde.Men da får jeg heller bare ha litt dun da.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 JEg er faktisk litt enig med Kozy jeg, og da ikke fordi det er deg vi ler av HI, vi ler av rettskrivningspirkerne... Alle kan skrive feil, vesle har spist på mitt tastatur så noen bokstaver henger og spacetasten er borte:p Men du må jo innrømme at det unektelig kan bli mye morsomt ut av skrivefeil?!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 Tror kansje jeg misforstod kozy litt:P La ikke merke til at det var anonym som ble komentert.Sorry. Klart det blir mye morsomme skrivefeil. Jeg sier faktisk: sjino,sjole +++ Men jeg tar det som regel med et smil. Syns bare det var så frekt av anonym der lenger oppe.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 Kozy er så snill som dagen er lang, kjenner henne irl, så det var ikke slemt ment:) Men litt underholdning skal en jo ha;)
ScaryMama Skrevet 25. mars 2007 #14 Skrevet 25. mars 2007 Tillab har helt rett her, det var ikke slemt ment mot HI. Jeg syns innlegget til anonym var litt morsomt, jeg må innrømme det, men jeg har litt nerdehumor og må le litt av skrivefeil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå