Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 En gange når jeg har var ute og kjøpt sånn ferdig nan i pakke så har jeg gitt den til datteren min. Pga jeg ikke har hatt muligheten til og varme den opp. Den er ikke sånn kjempe kald men romtemperatur. Spørsmålet mitt er da om det er farlig?
så var vi 4 Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 er ikke farlig. Martin får som regel aldri oppvarmet mme for han drikker det rett og slett ikke. Varmer jo opp vannet etter bruksanvisningen, men må avkjøle den helt omtrent. Tror det varmes opp pga magen når de er små. Det er lettere å få magesmerter når drikka er en annen temp enn kroppen.
aprilspøk Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Tror det går helt fint, men det kommer vel an på hvor gammel hun er . En helt nyfødt en ville jeg ikke gitt kald nan til.
aprilspøk Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 5 mnd går greitt. Og så lenge hun vil drikke det, er det ikke noe problem. Nyfødte er vel også utsatt for varmetap når de drikker kald melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå