Gå til innhold

hvilke vogn er den styggeste vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

greier ikke helt å bestemme meg, men tror jeg lander på stokke xplory

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, ser helt teit ut!

Skrevet

"paraplytriller" all slags trr jeg..

Skrevet

Enig,men hvorfor anonym??

Skrevet

helt enig. synes den ser helt rar ut! hadde aldri betalt 10 lapper for et sånt utseende;) den ser så liten ut og. tror såvidt at snuppa hadde fått plass i bagen.

Skrevet

helt enig:) eneste bra stokke har er tripptrapp stol. men jeg liker ikke quinni vognen eller sånn joggevogn heller.syns de ser ganske rar ut.

Skrevet

Helt uenig men de styggeste vognene i mine øyne er som nevnt de fleste triller det finnes 2 untak

Skrevet

Stokke Xplory!!! Grøsss, og fæl å trille og ubehagelig for barnet å sitte i - grusom vogn :-) Bugaboo synes jeg er kul, synes den var forferdelig de første gangene jeg så den, men det er en vogn som har vokst på meg, men Stokke-vogna er helt fæl! Hehe..!

Skrevet

Så det fantes en burberry vogn...o'yeah tenkte jeg, drit kult....men så fikk jeg se den..........blærkh. Det er den styggeste vognen jeg noen sinne har sett. Umulig å forklare hvordan den ser ut, men noen fru Lyng har den.

Skrevet

hehe, tenker du på den MacLaren trillen fra Burberry?? Den ække mye lækker nei....

Ellers så synes jeg Buggis og Xplory er "styggkule", mens de skikkelig skikkelig stygge vognene etter MIN smak er type Basson etc etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...