Gå til innhold

Trenger mange svar her. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt oss for og slutte amme og gi mme isteden.

Ga michelle flaske kl 17. Og da slukte hun hele flaska med 160 ml. Så sovnet hun når vi var ute på en liten trille tur. Og ligger fortsatt i vogna og sover. Skal jeg bare la henne sove videre? Eller skal jeg vekke henne for og gi henne mat nå? Eller skal jeg vekke henne og gi henne mat når vi legger oss? (om hun ikke har våknet for da)

Hun er 2 mnd. og har hele tiden vært flink til og sove på natten. Har allt som oftest sovet fra sirka 23 tiden til mellom 6 og 9 en gang på morgenen etter. Kommer hun sove dårligere i natt dersom jeg lar henne sove videre nå? Eller kommer hun fortsatte og sove videre når hun våkner og har fått mat igjen?

Hva hade dere gjort?

Håper på mange svar her asså. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du skal gjøre, jeg..

Her får lillegutt flaske i 16-17-tida, og neste flaske i 1830-tida. Etter det er det natta for han.. :)

Om hvordan natta blir videre, er umulig for oss andre å si. Akkurat som oss voksne, er de små også individer som reagerer forskjellig på situasjoner :)

Skrevet

hmm, tror du kan la snuppa styre måltidene selv om det er mme og ikke mm, men hvis hun legger lite på seg ville jeg gitt mm/mme hver tredje time på dagen og latt sove om natta...

Skrevet

Jeg hadde vekket henne nå og gitt henne mat.Det heter vel at man bør vekke om de sover mer enn 4 timer på dagen.Også for nattesøvnen sin del....Om hun da ikke har denne rytmen til vanlig?

Skrevet

Hun våknet nå da. =) Så trengte jo ikke tenke så mye på det egentelig da. =)

Så nå blir det ny flaske, og skift og stelling til natta. Og så sover hun sikkert godt til imorgen. =)

Skrevet

Så fint da, du skal se snuppa di vet å passe på at hun får i seg mat også når det er fra flaske:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...