Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 jeg skal bort på torsdag, i begravelse. Skal ikke ta med babyen da det er en baby som skal begraves. Trist. Driver nå å håndpumper for å se om han tar flaska. Hvor mange ml trenger en 8 uker gammel baby til et måltid?
rødhette* Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Kondolerer så masse, kjempetrist å høre! Ang. hvor mange ml, så er jo dette individuelt. Noen er småspiste og noen er storspisere, akkurat som oss voksne. Tror jeg ville prøvd det ut på forhånd, sånn at jeg visste det var nok til han kun har flaska.
Stollima Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Det er jo ganske individuelt,men her i huset så kan han drikke alt fra 50-60 til 160ml.Det kommer an på hvor sulten han er Jeg hadde villet laget til noen flasker på ca 100 ml,det er et ganske passende måltid syns jeg,det får vår sin på natten(han blir 8 uker på mandag)Jeg pumper og gir mm på flaske.
rødhette* Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Når jeg kombinerte amming og mme, spiste lillegutt mer av mm enn av mme. Han spiser ca 150 ml mme på dagtid til hvert måltid og 120 ml mme på natta. Hvis han skulle fått mm istedet, måtte jeg hatt mer enn 150 ml.. Prøv deg fram Kan jo være greit å ha en pakke mme i bakhånd i tilfelle det blir for lite, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå