mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Alltid en grunn for en fest,....=0)
Karomamma Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 He he, det har du jammen rett i!! Jeg pleier å feire litt hver dag - senest nå i kveld med spaghetti og rødvin. Men før det fikk jeg presang på forskudd og et gedigent påskeegg som jeg ikke har begynt på ennå You go girl!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Mmmmmmmmm nam påskeegg er noe får meg også. Men må vente til nærmere påske, har jo ryggrad som en soft-ice...... klarer ikke å motstå fristelser..
Karomamma Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Huff, jeg hiver innpå allerede. Og så skal jeg gå i bikini om en uke... Sa til Karopappa i går at jeg egentlig håper på stygt vær i ferien....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Sånn at du kan gå i regnponcho i Spania... Ha ha ha ha får håpe dere får fint vær da.
Karomamma Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Regnponcho er fint det!! Jeg bøyer meg for demokratiet og vi i den lille familien her håper på fint vær, med 2 mot 1 stemme....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 Jeg så liksom for meg deg i bikini med regnponcho over og gode grønne gummistøvler...... Men hei, hvordan kan jeg se for meg deg...... vet jo ikke hvordan du ser ut en gang....Ha ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå