Gå til innhold

Morkaken ut mot

Anbefalte innlegg

Skrevet

magen,fikk vi vite på ul. Pappa venter så fælt på å få kjenne sparkene. Når kjente pappan til deres nurk spark(dere som også har morkaka der)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 20/21. En gang der i mellom. Kjenner da sparkene nede på magen, mest på høyre side. På sidene kan man kjenne sparkene uansett, fordi morkaken ligger ikke der.

Skrevet

jeg kjente det først nå, i uke 22. og i dag kunne far også kjenne. Det var stort!

Skrevet

Jeg har akk begyndt å kjenne liv er i uke 23, men far kjenner ikke det enda.

Skrevet

Pappa`n her har ennå ikke kjent noen spark og jeg er 22+3 på vei. Første gang jeg med sikkerhet kjente noe var forrige uke da jeg var 21+0. Gleder oss veldig til vi begge kan kjenne det :-D

Skrevet

Min sambo kjente det for første gang idag faktisk! Han la hodet inntil magen og dermed fikk han seg en skikkelig ørefik.....hehe, tror han ble litt forfjamsa, han sa ikke så mye etterpå!!! Jeg kjenner ikke ordentlige spark ennå, men det kjennes ut som den turner innvendig......min morkake ligger også mellom magen og babyen! Jeg er 24+5! Gleder oss til storesøster kan kjenne det vi da, blir litt mer virkelig for henne da!

Skrevet

Oki,tusen takk alle sammen:) Har kjent spark/bevegelser lenge selv,bare håper pappsen snart får kjenne det også,for han venter så fælt på det. Og det skjønner jeg godt. Jm sa at morkaken ville flytte seg unna der ettervært,men fjerne meg glemte å spørre om sånn ca når... Tidlig ammetåke på meg,hehe. Går forresten i min 20. uke nå og er andregangsfødende:)

Skrevet

Han kjente spark samme kveld som UL, dvs akkurat 18 uker. Da hadde vi akkurat lagt oss på kvelden og han lå med handa på magen min og ventet og ventet, jeg hadde jo kjent spark en stund, og da bare på kveldene. Plutselig fikk han kjenne et skikkelig spark, det var så koselig og han ble så fornøyd:)

Skrevet

Var nærmere 24 uker på vei før en kunne kjenne spark på utsiden. Er nå 26+ på vei og det føles som berg og dal bane om morningen. Blir vekket i 6 tiden hver morgen... dette lover bra for et B-menneske som meg :o)

Skrevet

Selv kjente jeg spark for første gang i uke 15, mens mannen min kjente det første sparket utenpå i uke 21:)

Skrevet

Jeg er 19+1, har morkaken ut og kjenner fortsatt ingenting... Jeg venter spent, det høres lovende ut at jeg snart kan vente meg noen bevegelser!

Skrevet

pappan kjente de første svake dultene her i uke 21+0, og han kjente dem skikkelig nå på lørdag, da var jeg 23+3...

jeg har kjent liv regelmessig siden uke 18-19 tror jeg det var!

Skrevet

Uke 21, men det er først nå de siste dagene (er 22+6 i dag) at pappaen har kjent det skikkelig.

Skrevet

Igår.. :-)

Jeg er 25 + 5. Jeg har derimot kjent det i over 10 uker. (Dette er nr 2). Med nr 1 lå morkaken bak, og da kjente han det mye tidligere.

Skrevet

Tusen takk til dere alle sammen. Da er det bare å begynne å vente her da,er i 20 uke nå så da kjenner vel pappsen det snart også. Gleder meg til å se utrykket hans da. Tror det blir stort for han ja:) Kos å få så mange svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...