Gå til innhold

4mnd, hvilken str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid høre at jenta mi er stor for alderen. Hun passer ennå 68, men det begynner å bli smått. Bodyer bør være 74 selv om buksene stort sett er for lange.

Deres småtroll da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her! Lille tassen er veldig lang, han er 4 mnd. og 8 dager og er nesten 70 cm lang! HM er nesten det eneste som er "riktig" i størrelsen. Alle andre merker må vi opp i størrelser. Han ble så lang så fort at vi dreit oss ut i forhold til masse fint tøy vi hadde fått. Han vokste forbi det uten at vi fikk brukt det overhode.

Skrevet

Jenta mi er snart 4 mnd, og har fått høre mange ganger at hun er stor for alderen. Vi bruker 68 i bodyer og strømpebukser. Str på de andre klærne varierer etter merke, feks så kan hun bruke 62 i noen typer og så må hun opp i 68 i andre. Hun er forøvrig 6,9 kg og 64 cm lang. Hvor stor er jenta di da?

Skrevet

Jeg leita nettopp etter helsekortet, men fant det ikke. Litt distre...

Husker at hun veide 7040 på en kontroll hun hadde da hun var ca 3 1/2 mnd. Hun er ikke så kjempelang, helst det at hun er god og rund. Mang bukser, spesielt de i Mexx blir altfor stramme i livet! Go-jenta vår trives best i selebukse eller kjole he-he:)

Skrevet

4 mnd og ca 6 kg her, han bruker 62..

Skrevet

Min bllir 4 mnd 28.3 og jeg bruker 74 i klær og 80 i body og har vudert å gå opp en størrelse når jeg kjøper nye klær til ham.Han passer 74 fint,men det er jo ikke nødvendig å kjøpe den størrelsen som passer fint,gjør jo ikke noe om det er litt stort.

Han er 8400g og 71 kg

Skrevet

vræl jeg skrev feil,selvfølgelig er han ikke 71 kg,han er 71 cm

Skrevet

Tiihii.. 71 kg.. han er stor han =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...